Subject: Metsamaterjalide ladustamine
From: "Rahu, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 10:43:18 +0200

Tere,

Saadan natuke erilisema taotluse kus ladustada soovin küll TRAM maal, aga
tee on mittavalik ja ainult osaliselt TRAM maal. Kuna tegemist pole
tavaolukorraga, ei lisanud hetkel tüüpskeemi ajutiseks
liikluskorralduseks.

Parimat

Kaupo Rahu

Forest Master

Stora Enso

Forest

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mobile +372 5053105

Tartu mnt 80D

11312 Tallinn, Estonia

Ever thought about what a tree can do?
<https://www.youtube.com/watch?v=rUElPYaxgqs> See our film.

 <https://www.storaensomets.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/stora-enso/mycompany/>
<https://twitter.com/storaenso>    <https://www.facebook.com/storaenso>
<https://www.instagram.com/storaensoworld>

See e-kiri ning selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ja on mõeldud kasutamiseks ainult nendele isikutele,
kellele see on eespool adresseeritud.
Kui Te olete isik, kellele see e-kiri ei olnud adresseeritud, siis olete
saanud selle e-kirja ekslikult ja seega on  selle e-kirja  lugemine,
kopeerimine või muul viisil selle sisu levitamine teistele isikutele
rangelt keelatud.
Kui olete selle e-kirja saanud ekslikult, palun teavitage sellest koheselt
e-kirja saatjat, kasutades vastusklahvi (replay) ning kustutage see e-kiri
ja selle lisad oma arvutisüsteemist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.